4 Juni

I mon står de LKAB-studie besök på schemat för klass FT12B & FT12A. I dag har man bara haft fordons och matte och gjort bort provet som jag hade som " rest " skönt! Matte check, gjort bort rest svenskan och engelskan skiter jag i. Lagt mig i sängen precis ska kolla efter en jeansjacka som jag ska skaffa mig och ha i sommar, snart så har man sommarlov typ 2-3 skoldagar kvar, jippi!! Äntligen 1:an bort gjord 1 år kvar sen är man STUDENT!! 
 
Nu ska jag ladda upp nån minnesvärd bild och sen försöka sova, lite svårt har så jävla mycket som surrar just nu i tankarna och känner bara för att jag vet inte, vad. Helgen har varit så jävla tuff men ändå bra.
 
" KAN INTE BARA STÅ OCH KOLLA PÅ " 
 
 
Har varit och pysslat om världens finaste Asterix i dag och han fick sig lite grönt gräs en frissering och morötter & äpplen, hoppas han blev lika glad att träffa mig som jag blev att träffa han. Vi gick på en liten promenad och skönt att ha han vid min sida och känna sig trygg, har saknat de! Fler besök den här veckan ska göra. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0