Bloggen är lidande

Min blogg står still för jävla mycket still, i mon ska jag ta tag i den här saken och skriva lite som hänt som senaste veckorna, kan säga att de har hänt för jävla mycket känner mig allmänt jävla less. Allt kan bara dö just nu!

Min beslutångest kväver mig och jag känner mig så jävla nere för vet inte vad jag ska göra eller ta vägen 2 olika vägar drar i mig. Ska jag göra allt från början och lämna de gamla bakom mig eller starta ett nytt kapitel ? De är frågan.

Några bra saker har också hunnit komma. "Vikariat" har jag sökt eller ska på nån intervju eller vad man ska säga till mitt sommarjobb och de kändes bra med lite extra pengar alltid. Hoppas man bara kan få några timmars jobb skulle väl inte sitta fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0