helgen startade bra

min helg startade bra, i går var de skola först sen hem och fixa till sig och se några avsnitt av andra aveyny och sen thai käk med josefin de blev middagen min, käkade en KK som är friterad kyckling och biff med bambuskott sjukt jävla gott ! men synd att man aldrig orkar äta allt och man blir så äckligt mätt att man nästan sp
 
 
 
Umgicks med josefin hela kvällen och efter thai och en MDS boost så hämtade andre upp oss, vi bara gled runt i feta BMW:en och hade rätt roligt, mycket skratt och snack. Senare vid 11 bestämde vi oss för att fara till jokkmokk och träffa johanna vi saknade henne så mycket, kom hem efter 1 någon gång blev så jävla trött höll på somna flera gånger i bilen så jag tog kväll efter jokkmokks resan. Jokkmokk är fan dödare än dödast, Gällivare kallas dött med de kalla dödast!! 
 
 
Nu ska jag se klart mitt avsnitt av andra avenyn och sen hoppa i duschen. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0