Tisdag

Sitter på engelskan och gör någon text, glömde min dator hemma just när vi behövde den och så glömde jag den såklart! Duktig Jennifer.

I går tog jag se bara lugnt, gjorde egna baguetter med Johanna och sen for vi ut med Robert och GEO. Vi plockade upp Ylva och sedan Martin vid 10 lämnade vi Ylva till kullen och vid halv 11 Martin och sen fick jag fara hem och öppna mitt paket med mina två par skor och mitt underställ! Min mamma har bortskämt sin Jennifer idag lite extra. Fick även 2 nya jackor. Hehe

I dag slutar jag tolv kort jävla dag och de älskar jag! Så ja ska hem och se vampire och Pll. Sen blir de väl att göra någon mat igen med Johanna som vi gjort i 1,5 veckas tid nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0