engelska, redovisning oth

sitter på engelskan och ska skriva om min redovisning som ska vara klar och kunna allt utan papper till 20 mars, känns som att jag kommer dö men min engelska lärare är väldigt bra så de löser sig. I går spenderade jag dagen med mina favoriter Johanna robert, sen vela även ylva och martin glida fin GEO så vi lät dem följa med bara för att dom skulle sluta tjatta. hehe! 
 
Snart är de lov, och jag har tagit klart mitt skoter kort och de känns jävligt bra men ändå jävligt dålig för då har man inte nån skoter ännu så de suger! varför hade jag så brottomt med de där jävla kortet? ää skit samma nu är de klart, så nu kanske man skulle ta tag i AM- kortet också när man ändå är i gång så har man de också, men epa kan ta sig! Körkort vill jag ha!!! 
 
Hade även en fin som sov med mig i natt, bästa! Sen försov vi oss i morse tumme upp! men vi hann jag fick skjuss av peter till skolan så jag kom till och med 10 min före jag började ovanligt. I morgon är de torsda och älskar torsdagar de enda är att vi har smeddan så jävla länge :( 
 
Men nu ska jag sluta ordbajsa och börja med min engelska så jag blir klar i tid. Puss! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0