Fredag 13 december - Lucia

Ligger i sängen och lyssnar en massa musik mysigt. I mon är de fredag älskade fredag fast för mig spelar de ingen roll älskar alla dagar i veckan. 

Börjar först halv 11 i mon men ska till skolan klockan 8 och kriga julfika. Har bara en lektion slutar halv 12 sen tar jag lång helg eller de ser vi ju, måste göra en uppgift i helg och lämna in den på måndag eller tisdag sen tar jag typ jullov  från alla lektioner utom fordons. 

 
Torsdag - Har sattit skyddsplast på min telefon, umgås en sväng med monique och sen hjälpt mamma och fixa lite inför helgen för då är jag helt ensam i läggan gode skönt, hann även umgås en sväng med mina brudar. Massa mys och peppskaks bakning bjuds på i helg till mina fina snäll som jag är. 

Men nu tar jag och säger godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0