INGENTING STÅR ÖVER MIG!

Bloggen står still less och beslutångest fortfarande och vet inte vilken väg jag ska välja ...

Mina vänner är bra som tröstar mig och försöker göra mig på så gott humör som möjligt och de verkar funka! Ledsamt att lämna alla mina fina och nära för andra äventyr är surt, att tappa kontakten med de flesta och att missa när alla fyller år och vara med och fira dom, att missa alla roliga stunder och att bara mysa med dom suger. Jag får helt enkelt välja andra vägen men ändå sugen på att leta efter nyaste vägen som är framme ... Kan ingen bestämma åt mig?

Veckorna flyger i väg snart börjar allvaret igen 1 år kvar till nästa sommalov bara nån månad kvar till jul och att få köra skoter... Huj allt upp och ner bara 1-2 dagar tills jag måste välja om jag ska ta söder vägen eller norr ...


Kommentarer
Postat av: ebba

Du kommer gilla söder!!:-D

2013-08-17 @ 12:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0