världens bästa syster!!

Att ha världens bästa syster som alltid finns där för mig är så jävla skönt att veta, vi har samma kött och blod och vi vet att vi alltid kommer ha varandra. Men desto äldre vi blir desto tajtare blir vi, för ca 2 år sen hatade vi varandra och de har alltid varit till och från, vissa dagar älskar vi varandra mer än allt annat och vissa andra dagar hatar vi varandra, men vi har alltid varandra! 
 
Hon finns alltid för mig dag som natt, står alltid på min sida och allt de där andra, finns för mycket att skriva om henne, men för henne är hon mitt allt och vet inte vad ja skulle ta mig till utan henne. 
 
Ä L S K A R D I G V Ä R L D E N S B Ä S T A S Y S T ER ! ! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hon har ett hjärta av guld och hon är de mest värdefullaste och bästa syster man kan ha, hon kommer alltid vara vid min sida, vi är alltid till och från. Vi slåss och bråkar, diskuterar men vi är ändå systrar och vad hade jag gjort utan henne, min älskade syster! Hon försöker alltid hjälpa mig men de går inte alltid som man tänkte säg men vi försöker så gott de går. Älskade du! ♥
 
 
 
A L L T F Ö R M I N S Y S T E R ! ! ! ! ! 
 
älskar dig miljoner miljarder varv runt jorden ♥♥♥
 
Bästaste syster yster.  
Nu visste ni de också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0