regnet gör mig sjuk

inlägget före har elin svammlat på som bara den, nå är hon allt gullig. 
 
men allt stämmer dock inte, for på första lektionen i dag som var fordons nere på smeddan med junkka och sen efter de tog jag bussen hem i spöregnet, och sa hejdå till min mamma som for till byn så jag spenderar helgen med peter rätt nice, har börja bli i sjuk har mått illa o haft rena huvve värken i dag och har så jävla ont i min hals, måste nog börja klä på mig mer, första veckan och jag är redan sjuk börjar ju inte bra. Men nu ska jag sova, för ska sova ut som bara den och ladda om för nästa vecka o kämps mig igenom den som F A N. 
 
 
jag vill ta en sista minuten hit! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0