tänk så fina stunder vi hade

skolfoto i går, o idag beställde ja alla bilder så jag får kolla på dom o även skolkattis. Skolan gått undan som bara den i dag, men de tycker jag de alltid gör. Vi hade fordons på morgonen sen lunch, engelska o sist svenska o på svenskan har vi ju inte varit så snälla, men jävligt roligt haha vi dampade som fan hela klassen ja o ab satt o garva o gjorde miner åt varandra! syon var även på besök tror inte hon var så glada på oss, men i bland måste man få ha kul. 
 
Nyss tänt lite ljus, fixat lite i mitt rum ska fixa till mina naglar o sen ska jag duscha o sen se oc sen bädden! i mon äre en jävligt bra dag, börjar åtta o slutar tolv har bara matte o smeddan, o är även chicken nuggets i maten o de älskar jag bara!! men nu avrundar jag. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0