bara bara bere bere

sitter hos elin o tare lungt, dom bakar o jag sitter o lyssnar musik o kollar runt på hennes fräna dator. Har käkat här och sen blire säkert efterrätt nå muffins, as goda säkert när mina fina vänner gjort dom! 
 
Skolan har gått jävligt fort, längtar redan bort från helgen för känns som om helgen kommer suga så jävla hårt! så månda får de bli redan i mon tycker jag... nå är jag konstig jag som oftast längtar till helgen men nu längtar jag till L O V och jullovet är inte långt borta. 
 
Hatar dessutom fredagar för då har vi bara idrott, fordons o fordons och fordons passen är rätt så chilla ändå men så jävla långa. Nu ska jag sociala mig sen fara hem o fortsätta deppa över helgen o se min älskade serie! 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0