vila i frid

var ju ledig i dag som tur var vaknade och kollade lite tv sen kom ja på att jag inte tänt lampan åt mina firrar, så när jag skulle tända den legade tjejen på botten och rörde sig inte och då hade den dött, den kanske blev sjuk men de tror ja inte, den har varit konstig sen jag fick dom för 1 veccka sen hon har inte ätit och inte simmat nått nästan och inte ens kommit upp till ytan nått var fel. Men nu får hon simma bland 1000 andra fiskar i stora hav och sjöar och bara må bra ..

Så nu måste ja skaffa ett sällskap åt hanen så den inte blir för ensam.

 

 
Eftersom jag inte har nån bild på mina fiskar eller inte hunnit fota så får ni se en bild på vad de är för fiskar jag skaffat mig för ca 1 veckan sen och en har redan fått somna in .. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0