lung helg men ändå bra

måndan redan gjort och i morse kände ja för sov morgon men tog mig upp ur sängen på med kläderna bortsta tänderna och så iväg. Hade bara fordons gjprde T9 och snacka om morgon dagen då alla 8:or & 9:or kommer o hälsar på, vi ska egentligen börja halv 10 men vi börjar 10 men då går vi i skolan till 6 också. Fast de andra linjerna går till 4 typ men vet inte vad junkka tjorvar. 
 
Min helg har varit rätt så lungt mnen ändå bra. Fredag mös ja på med elin som bara den i HGL sen blev de tidig hem gång lördagen hade vi planer men blev inge av de, och elin ides inte gör nått o inte jag heller så blev att köpa lite dipp o grönsaker och bara se oth. Söndagen blev lika bra lagat lax o potatis med sallad till och efteråt bakade ja muffins och sen även sett beck och hann inte se solsidan för ylva kom förbi o målade sina naglar. 
 
Nu ska ja ta upp lite grejer som ligger på golvet och sen ta en promenad till elin och vi ska till malmberget o kolla läget en sväng. Men nu måste ja skynda mig för hon väntar. 
 
 
 
jag saknar mitt bruna hår, kanske blir åter igen brunett! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0