sjukling i 1 vecka nu

har hunnit med rätt så mycket i dag, varit och gått med huden på morgonen måste göra nått orkar inte ligga hemma dagarna och kollat oth, har inte varit i skolan har mått dåligt, huvudvärk ont i magen och hostat lite hit och dit. Men ja har sagt att jag vilar den här veckan sen är de skärpning till nästa vecka då går jag till skolan även hur piss dåligt jag mår och hur trött jag än är, jag är även trött nu också även fast jag sovit till 11. 
 
Men min dag blev genast mycket bättre efter ett sällskap som farmor och tila. Så när jag kommer hem har jag fått mina övningskörpapper och nu jävlar ska jag köra, fy vad roligt! som jag längtat men måste göra bort lite skol arbeten också som emma har tagit med hem till mig, har missat 2 prov och några uppgifter och fordonsböckerna men jag jobbar i kapp om ja nu kan de. 
 
Nu ska jag hjälpa mamma med maten och sen se lite oth och ännu lite mer oth. 
 
 
 
världens bästa hund som sover och sover, jag saknar henne så enromt mycket och min vecka har gått mycket tårar och ljus för henne. Min fina ängel, hoppas du har de förjävligt bra vart du än är! 
 
 
 
One tree hill 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0