helvete blähäääää

dagarna bara flyger i väg, men min dag har varit ett helvete o desamma om helgen. Helgen bestod av plugg från morgon till kväll de kändes ju så jävla bra! men de var ju värt också ( not ) helvete jävla äckel skit, fyyy blääähäää.
I dag har jag hunnit med det mesta kan ja säga, hunnit varit o simma med k o sen springit o köpt en ny mascara firat mamma på morsdag o sen hunnit med att bara kolla igenom moppen, men nått verkar inte vara som de ska men de ska far få kolla. Pärlan fick ju vila förra veckan någon dag för att vikterna kommit på sne o de fixade ju kungen så klart! men nu ska jag hoppa o sova är sjukt trött efter dagens stress. I mon ska jag hinna fara o sola o sista gången på mitt solkort de sög ju, måste köpa ett nytt dit också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0