sorry

har inte orkat sitta på datan nått, de enda jag gjort är att kollat OC inge annat.
I går spenderade jag dagen först på stan en sväng med ronja, sen stallet och en sväng hos pappa. Kvällen blev det nitaya mat och snack med katti o cissi, efter det for jag ut med ronja och umgicks med henne, elin, hanna & ef. Sen vid halv 11 eller 10 eller vad den nu var lämnade ronja hem mig, duschade och lika snabbt i sängen. I dag har jag börjat 9 slutat 13, for till ungdomsmottagningen och sen hämtat ut mitt paket och lite annat smått jag köpte. Köpte även ett torrshampoo som jag ska pröva och se om de funkar och är bra!!
I mon har jag planer på att fara till byn med moster, men vet inte ännu kanske sticker börjar ju ändå först 10 på månda med fjällräddningens grej eller vad de nu är. Men nu ska jag fortsätta kolla lite bloggar och sen springa över till ef o hämta säsong 2 av OC.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0