jippi

duschat och hunnit se 1 avsnitt av oc, gud den är så bra! började med att jag vaknade tidigt redan 9 stack till stallet med jossan och johanna kolla lite hoppning när mina favvo ekipage nolla la! och även många fler gick det bra för, fotade lite bilder från både hoppning och dressyren. Så bjuder väl på lite bilder senare!

Stallet har jag verkligen saknat kul att komma dit och att alla är så glada åt mig, jag bara ler! snart ska jag gå på nitaya för lite mida med min bästa som jag har saknat massor, var ju som några veckor sen vi umgicks sist superduper kul! umgåtts och sprungit runt med henne i stallet super kul de också att få ta igen lite förlorad tid med min jonni ♥ nu måste jag skynda mig, jonni kommer strax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0