SOMMARLOV!

nu har jag fått sommarlov, och min torsda ( balen ) var så jävla bra och kommer sakna de. Kan säga dom som inte gick ångrar då sig, min åsikt i alla fall. Alla var super fina o uppklädda super kul att se alla i sin egna stil o alla i olika klänningar, även killarna som var så stilliga då!

I går hade vi avslutning lärarna sjöng så fint åt oss 9:or, hemskt att läman sjöpen efter 10 år där men men jag fortsätter vidare, eller de gör vi ju alla. Sen han jag springa en sväng på stan o kolla ett par nya skor som jag får som present nu när jag gått ut, heheh. Sen vidare till farmor o umgåtts med henne kvällen ut ätit korv & makisar mmmm, o sen ut en sväng med elin o nu tar jag kväll i mon väntas en ännu bra dag en sväng på stan o sen till farmor igen. Månda sätts de i gång att jobba, ska ju sommarjobba på älvens förskola ska bli rätt så kul! vet en som jobbar samtidigt o allt med mig, kul de också. Men nu ska jag slå på ett avsnitt eller två av skilda världar, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0