i miss yooou

Dagen har varit rätt hatad, men kvällen blev toppen! i mon väntas en sväng stan med ronjiis köpa skor o hitta om man hittar nått annat, är ledig i mon men dom andra jobbar hehe. Men tisda väntas de jobb!
¨
nu ska jag försöka hitta en film, sen sover ja
Vem kysste du senast? - min hund
Vem får dig alltid glad? - ronjiis
Vem skrev åt dig på facebook senast? - kusin jessica
Vem skrev åt dig på msn senast? - vet inte ..
Vem är din bästa vän? - alla är mina bästa vänner, har inge speciell
Vem ringde dig senaste? - ronjaaa
Vem i din klass prata du med senast? - ermino
Vem älskar du? - mina nära o kära
Vem hatar du ? - inte nån
Vem skulle du vilja byta liv med? - haha vet inte
Vem kramade du senast? - farmor
Vilken kändiskille vill du helst dejta? - damon eller stefan från vampire diaries
Vilken karaktär i en film/serie hade du velat vara? - nån från oc, vampire diaries & oth
Vem bråka du senast med? - kommer inte ihåg
Vem saknar du? - mina byvänner
Vem har du inte träffat på länge? - byborna
Vem var du med senast? - ronjiis
Vem gillade en bild på dig på facebook senast? - minns inte
Vem puffa dig på facebook senast? - ♥
Vem vill du återuppta kontakten med? - lyddan
Vem skulle du först berätta till om du blev gravid? - vet inte
Vem vill du träffa nu? - min by
Vem delade du senast en dricka med? - elin
Vem är den snyggaste tjejen i världen? - vet inte
Vem la du senast in på din kontaktlista på mobilen? - minns inte
Vem vill du festa med? - ef
Vem är nummer 8 i din kontaktlista på mobilen? - agnes näslund
Vem är den bästa bloggaren? - finns flera
Vem förtjänar inte att vara kändis? - inte vetja
Vem är snyggast av dina vänner? - kajsa
Vem sjunger bäst av dina vänner? - alla
Vem vill du sova med inatt? - dig
Vem vill du ha en myskväll med? - mina nära
Vem ska du träffa imorgon? - ronjaaa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0