vila i frid min fina

halv mitt liv har du funnis och jag bara saknar dig så mycket, trodde inte det redan var dags men du blev så plötsligt sjuk och de är så otroligt jobbigt att veta att du aldrig skulle bli frisk efter doppet i sammakoo och där efter du fick din sjukdom, men nu har du de bra. Men att veta att jag aldrig mer kommer få se min älskade love min älskade min älskade hund, när man kommer hem sent på kvällarna kom du aldrig till dörren man fick istället gå till din bädd där du oftast sov o säga nu är jag hem godnatt pigan. De gör så ont så jävla ont, har aldrig förut behövt känna så här förutom när gulis gick bort o lullan, Luette fick jag inte ens säga adjö åt.♥
vila i frid min fina skatt, kommer sakna dig så otroligt mycket men nu har du de förjävuls bra! ♥
finner inga ord ..
.
Men nu har du det bra de är all önska jag önskar dig, älskar dig min fina fina

Kommentarer
Postat av: katti

<3<3<3

2012-07-14 @ 16:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0