svar till ronjis

r: Älskade jennifer!! Så som linnea skrev i kommentaren ovanför, att du ska ha ett bra liv med dina vänner(även fast jag tror att hon inte menade de.) Du behöver inte vara orolig, för jag kommer inte lämna dig och du å jag kommer ha de förbannat trevligt när du kommer hem igen!!! Puss :*

svar; så mycket jag saknar dig, jag vet inte hon har helt rätt att vara arg men tror ja är för ego att inse att jag och emma var riktigt elaka, vi brydde nog oss för mycket. Skulle nog säga de samma om de var jag som fick sån smäll på mig. Vad bra att jag har dig kvar min fina ronja, gu så jag saknar dig!! vi ska ha de så jävla trevligt.. pussar & kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0