övik retur och retur

har varit till övik o gjort lite hemliga saker. Kom hem vid 7, umgåtts med mina söta vänner spelat lite basket o sen har vi hunnit chilla på hotellet!

I mon väntas i alla fall bra väder får man hoppas o så då blir de ett dopp i havet o massa solning och är de dåligt blir de bad i äöventyrsbadet med gänget nice! I helg har jag varit o kollat piteå ridklubbs ponny tävling som gick upp till mvs a, och har fotat så om någon är intresserad av bilder skriv på facebook åt mig så ska jag skicka i väg dom till dig, bjuder även på några bilder här också men de får bli i mon i ett eget inlägg.
finns ännu fler bilder, men denna bjuder ja på. Felicia unga nilsson o bibbi tog hem en 3 plats varje dag i la:n duktiga !
Även så jävla less på ett antal personer, så säger bara ni kan gå o dö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0