man får alltid igen

ligger uppe i mitt rum förövrigt i piteå och har de rätt så nice, vädret sög ju i går och i dag blev de lite bättre ialla fall, hunnit varit in till munksund och handlat me morsan och elin, och käkat as gott kött och potatis från sundet och även varit till klubben och förbi tommy & lotta. I mon åker vi hem och sen kommer vi tillbaka till helgen eller i alla fall jag med pappa och dom, mamma och dom vet jag inte hur dom tänker göra.

I går hände inte så mycket har inte hunnit vara in till havsbadet något ännu, men de kommer! Har ju stuga i högsböle tror jag de heter, trivs rätt så bra här men blir ännu bättre nästa gång jag kommer då kommer min pärla också med mig hit!! great!
Nu ska jag se skilda världar och sen hoppa i bastun och bubbla lite i bade sen blir de väl kväll och då kanske vi far o kollar läget i stan och i mon hem till döda gällivare, men inte sen länge kvar innan jag kommer igen hehe.
jag saknar tiden som var, jag älskade de och allt var så perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0