hatar rubriker

går dagen och dagen har vairt rätt så bra, varit till luleå en sväng i dag med några fräna, kollat mamma mia och nyss har jag varit och sprungit grymt skönt och få rensa hjärnan lite efter allt skit, i mon har jag inge planer promenad på kvällen och en bastu mys och gele naglar med elin de är vad som står på schemat. Till helgen är de pdol och tisdan efter de åker jag hem, vill inte hem! Just nu vill jag bara hoppa på första bästa flyg till tukiet och vara där tills skolan börjar, är så jävla less på gällivare. Men har i alla fall valt vad jag ska gå nu, känns som att jag kommer ångra mig.. Men nu ska jag sluta ordbajsa och gå o kolla läget längst ner sen sova.
true ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0