gymnasieval!

nu har jag bekräftat mitt gymnasieval, valde 5 saker hade svårt och bestämma mig! men FORDONS står på plats 1, osv. Har även tagit hem en ledighets ansökan ska vara ledig 6 maj till 11 maj, sticker till turkiet då. Resan är redan bokat och klar, håller på att längta ihjäl mig till de. SÅ nu måste jag kämpa i skolan så jag får fara, men nog far jag ändå fast jag inte får ledigt.
På fredag fyller min finaste år, och jag vet inte ännu vad jag ska köpa åt henne. Hon måste ju få nått stort så hon blir glad hehe. + nöjd! 
I går hände inte så mycket var en sväng hos emma på kväll kvisten, även elin var där. JAg sov en halv timme hos henne, mådde inte på topp i går. MEn i dag känner jag mig lite mer på topp! Men nu måste jag rusa hade tänkt se klart oth är på näst sista skivan av säsong 8! åååå, kommer dö tills 9 kommer ut kommer ju ta år.. pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0