trött som ett svin

kommit hem för nån minut sen, hunnit käkat kött gott och nu ligger jag och trycker lite lakris. Varit och fotat med syrran ännu fler bilder, nu har vi varit på många olika ställen och fått toppen bilder, körde förbi sarkas än en gång och där var det bra utsikt till ballongerna och bra sladdvägar även bra fotoställe, vi for även upp på dundret och kollade när massa åkte slalom/snowboard vad jag blev sugen på att åka! vi mötte en del skotrar även snygga mums!

Nu ska jag vila lite för är svin trött, har ändå inge annat för mig så lika att sova lite, tills ef kommer hem!!
'
nån av dom första bilderna vi fotade i fredas + en av dom finaste!



var i går och käkade plankstek på dundret.


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0