super bra fredag men dock inte lika bra lörda

Min freda var toppen, behöver inte ens berätta för er! träffade ronja och umgicks med elin emma och henne då. Vi spenderade kvällen i mampa, sen åkte vi hem vid 1 halv 2 så efter kvällen natten var över så sov jag till 12 nästa  dag super skönt!
Lördagen var jag bara med emma o elin, vi köpte pizza från coop o käka sen bara tog det lungt, sen på kvällskvisten stack emma till hakkas med johan, elin drog till lina o jag hem.. Det var min helg söndag, ska jag också bara ta det lungt eftersom kylan tar död på mig, finns fan inge att göra bilarna går inte igång och pallar inte gå i 33-
puss! 

Kommentarer
Postat av: Ronjis

Galet snygg bild!

2012-02-05 @ 15:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0