bästus

Hejj mina vänner och ovänner. Drog en fuck skolan, kännes på tok för jobbigt att vara där. Jag älskar ju iofs junkka åre, men emma orkade inte och jag vill inte vara med dom där andra så jag följde helt enkelt med henne. Ja jag vet inte riktigt vad jag ska berätta om, har hänt så mycket roliga saker, ni vet såna där roliga saker som känns i hela kroppen. Jag antar att det bara är för att det är så här när man är kär när man är liten. Tiihihihihi
 
Annars så mår jag riktigt fint, är med mina fina vänner ronjis och elin, älskar som mest av allt i hela världen och jag visar det varje dag med en massa kramar och pussar. Igår hände det inte så himla mycket men jag hann i alla fall med en tokig åktur med glad, emma och elin, nära döden upplevelse kan man ju säga. 
 
Om ett tag ska jag åka med elin på stan och kika på lite grejer, men först ska vi föra ronja och emma till bussen som går till hakkas. Är så glad för deras skull, som ska äntligen få träffa sina fina pojkar. Jag och elin funderar på att hitta på något skit kul i kväll typ, kolla the vampire diaries hela natten. 
 
Nänå nu ska jag gå och skita, är så himla lös i magen. Åt något förfärligt. 
VI hörs, puss. kram och nyp i stjärten. 
 
Jag älskar er mina underbara vänner!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0