oc

Orkade inte blogga nånting i går för var fast vid att se klart säsong 3 av oc och de gjorde jag började även på säsong 4 sista säsongen och de suger att de bara finns 4 säsonger.
Min gårdag såg ungefär ut så här prata i telefon, oc avsnitt hela dagen kvällen en dusch sen sova. Mycket bra lördag mycket mycket mycket braa. Älskar verkligen såna dagar, men i dag ska jag göra något hela annat jag ska nämligen gå till farmor som jag inte varit hos på ett bra tag, ska käka o de där o bara umgås med henne. När de inte finns nånåting att göra då är man hon farmor dagarna och de känns super bra. 
glömde säga att när mamma kom hem från lule så fick ja mitt efterlängtade halsring och några ringar och en tröja o underkläder. Inge av de andra fanns som jag vela ha så jag fick nöja mig med de där o de gjorde jag verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0