nationella

skolan har gått sjukt snabbt den här veckan de är redan torsda och de betyder att de är freda i mon och så mest troligen sticker ja till byn och umgås med kajsa.
I dag i skolan så har vi haft nationella i engelska, gick hyfsat! nu har vi bara matte kvar, känns skönt att gjort bort alla nationella nästan, har kvar nått i engelska också men allt har ju gått fort hela nian har gått så jävulst snabbt! vi har bara haft en vanlig lektion och de var bilden, men där i från fick vi sluta efter 20 min för datorerna funkade inte så vi kunde inte söka fakta till vårat arbete. Nu har jag precis skickat in sista ansökan om sommajobb blir nog inte att söka någon annanstan än där jag sökt, hoppas att jag bara får nått nu 
Idag måste jag verkligen fara o sola för de är inte länge kvar tills jag far och innan de vill jag ha lite färg, sen ska jag hämta ut ett paket som också kommit tror de är mina leggins, sen hade jag tänkt hinna fara förbi farmor och sen ikväll tänkte ja ha bara lite tid för mig själv! Men nu ska jag kolla klart här och sen ska jag börja göra mina ärenden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0