lovet

gulligt av dig att skriva lett inlägg på min blogg när jag inte kunnat.
Lovet har varit så jävla bra, allt har varit kul. Började med att jag åkte pajala förra lördagen för att fira min moster som fyllde 40 bast! sov över i pajala hos mina kusiners farmor i en husvagn, dagen efter bjöds på massa skoter åk med min släkt & kusinerna, grymt kul!
när mamma o moster rullade hem till gve stannade jag även till fredag och hade grymt kul med byborna och min saknade kajsa ♥ dagarna har gått otroligt snabbt, redan fredag och var tvungen att åka tillbaka till stan för att dagen efter som då var lördag den 14 april som även var min födelsedag så vela jag vara hemma och spendera den med mina vänner, men så blev de ju dock inte. På morgonen så spendera jag dagen hemma hos pappa tillsammans med dom och farmor,faster & jonni. Sen senare vid 3 stack jag till mamma och firar resten av kvällen tillsammans med emma och elin, dagen blev inte som planering men det löste sig när två fina kom och gjorde en glad! Min tårta var helt klart så jävla snygg och super nöjd över den och att jag beställde en från vetehatten!
I mon börjar skolan och då får vi även veta vad vi kommit in på som sagt fordons står först och sen el och sen äre ju grans som gäller och blire inge av de första så blire då grans jag helst vill gå! planer till helgen är att vara hemma här i stan och helgen efter det så blire byn och helgen efter på söndag säger jag hejdå gällivare och säger hej turkiet!!!!
nu ska jag fortsätta umgås med emma och sen ska jag hem o duscha och vänta in besök som kommer från byyn som ska fira mig. Toppen har även kvar en massa tårt bitar! kom o fika gott folk, hehe.
min älskade byyn.
Bjuder även på massa andra bilder från lovet, senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0