gina

kommit hem från skolan för typ en timma sen, eftersom inte orkar ja sitta i skolan i 2 timmar o vänta tills sista lektionen ska börja så vi drog hem, är hundvakt medans natte mamma o peter är i lule o pite peter hämtar sin nya bil. Ska bjuda lite bilder senare men nu får ni några bilder som jag beställt med mamma från lule. 

finns ganska många färger, men mamma fick äran att bestämma färg denna gång om den nu finns i butikem.
Bjuder på nått inlägg senare, men nu ska jasg springa o käka o ge mat åt mina två råttor.
Bestämma mig för att även stanna hemma o inte fara till byn eftersom jag måste vara hundvakt tills dom kommer hem, om för bussen går ju vid 17 tiden typ, o känner inte för att läman hundarna och nu när jag får nått för att sitta hundvakt som ja är van att göra så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0