de här suger

skoldagen har gått superduper fort tycker jag, sista timmen var vi på nån teater även fast vi slutat. Efter de han jag gå hem o gå på toa sen hämta ronja upp mig vi stack på stan o kolla lite grejs o så, köpte en ny mascara och gick även med i kicks så de blev även super billigt! efter stan for jag hem och käka potatispalt och sen vidare ut på stan med mamma, elin & katti var tvungen att köpa nya linnen ett svart och ett vitt med spets där nere hann även springa in på Åhlins o kolla en ring till min andra hand och där hitta jag en massa snygga, dom skulle ringa o kolla om den fanns kvar.
Men nu ska jag vänta in syrran sen blire glass köp med ronja


älskar den här mascaran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0