de finaste

har inte lika storlust att blogga nå mer, har blivit så tråkigt. Har inte varit i skolan i dag för hade sån jävla huvudvärk i morse, så blev att försöka vila halv dagen sen städa ja mitt rum o sen käka lax o sen förbi stan o byt min tröja jag fick i present av mamma sen vidare till stallet pussa lite med saknade gul och min mest saknade asse ♥
Nu har jag landat i ef säng, ska snart bege mig hem för att fara o handla med mamma och sen lite hemlisaker, bloggar väl mer i kväll eller i morron, puss!
Min finaste vad jag älskar han o saknar han så jävla mycket, så lite tid som jag spenderar med hästar är jag arg över mig själv att jag gav upp allt de fina och de finaste jag hade, saknar och ångrar mig för varje dag som går! finns inte mycket jag kan göra. Men Asterix kommer alltid vara den finaste,vackraste,bästa & den jag älskar mest !




får inte glömma min sötaste gul  som jag också saknar, så jävla söt o han är också en av dom bästa!





Kommentarer
Postat av: funderare

varför har du slutat sköta Asse om han är ditt allt?

2012-04-18 @ 17:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0