Broccoli ftw

väldigt bra dag och kort, chill dag älskar såna dagar. Började med att jag badade bort badet i skolan typ nån timme, så missade sve/eng och engelskan & matten, käkade till lunch köttbullar och potatis med lite sallad sen har jag gjort bort reflektionen som skulle vara inne i mon även gjort bort bild redovisningen grejen, bara redovisningen kvar! Så nu känns de som att jag kan få ta helg 
I mon är de äntligen fredag och blir en lång och skön helg freda-tisda! Helgen spenderas i stan, kanske drar till byn på sönda men de tror jag faktist inte, måste börja små packa pröva alla kläder & skor köpa solskydd få tillbax mina glajjor från natte som jag ska ha med mig o mina glömde hos elin. Sen är de bara en några kvar så far jag!! Men innan de ska jag hinna fara på studiebesök ! de blir säkert svinit bra, nästa vecka går jag typ bara onsda, torsda ännu bättre!!!!!!  Nu ska jag gå ut o rasta love som jag är hundvakt åt igen, fast hundvakt o hundvakt vet jag inte
massa planer i skallen också, en massa ideér också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0