heeeeeeeeeeeeeej

hej! har varit på us mötet i dag bara och sen har jag bara vilat upp mig, imon blir de då skola sen på onsda ska jag umgås med jullan för hon ska fixa mitt hår och ögonbryn för hon ville verkligen de. Och då ska hon få ta sin tid att fixa de!

torsda skolfota kul, men jobbit ! sist året på sjöpen så då ska man väl ändå vara med. Håller på att fundera över mina julklappar vad jag vill önska mig och så! bara jag får åka till globen så är jag nöjd, i alla fall! men dit ska jag ändå hehe.

Men nu ska jag ta och sova och ska till skolan i mon, kan ju inte vila en till dag.. godnatt


nu har jag börja trivas bättre i svart, men till nästa sommar ska jag då vara blond!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0