dålig uppdatering

hej! dålig uppdatering jag vet, har inte varit på datan på 2 hela dagar bara suttit på fb på telefonen.

Var inte på dundret vandringen i dag eftersom jag har sån hosta, sov hos fammo för där får jag då sova ut i alla fall! drog på stan med henne en sväng sen tillbaka till henne och käka o sen ut med elin vi hängde och flängde sen drog vi till henne och där vi satt på datorn o hade lite kul hehe, sen spela vi kort och sen var kvällen slut.

Pappa hämtade mig vi kom in genom dörren sen kom carola och lika fort drog vi dit, pappa fick en matbak och så blev jag bjuden på midda  i mon ska jag sova ut och sen duscha och göra nån god mat, pappa jobbar och så ska han jobba extra länge hur ska jag klara mig? ää det fixar jag, sen på kvällen skulle jag även förbi stina där även matilda och elli hänger. Hoppas det blir av då ! sen ska jag väl bara tare lungt

Men nu ska jag även kolla runt lite på dator sen sova, hoppas alla i älvsbyn stycker ordentliget! vill inte höra nå latheter.. tjiiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0