8 augusti - lite svart i pannan

har inte haft tid att blogga nånting i dag. Varit i skolan till 3 vi skulle sluta 15.20 men eftersom vi hade musik så var ove snäll och släppte oss tidigare.

Drog till mamma för sen skulle ja därifrån o köpa hårfärg, sov nån timme eller nå efter de for ja på coop o köpte färg och sen på stan med syster och vänta tills jullan skulle komma från stalle, hon tyckte jag var seg och de kanske jag är hehe, så hon skulle till jocke så ja drog till hanna och emma färgade mitt hår så nu har jag lite svart i pannan och så har ja ju skolfoto i mon kul hehe, men det löser ja i mon!

Kom hem för typ en timme sen och ska alldeles strax sova ska upp före 8 i mon, börjar 9 och ska hinna platta håret och ta lite på ögonbrynen, så jag vill ju inte vara allt för hemsk. Men slänger säkert in ett inlägg imon, tjiing



Har fundrat om jag ska ta bort en av mina pircingar, men vet inte vilken. Läppen eller tungan, tycker det är för mycket med två

Hittade en hemsk sak, så ni borde läsa det här!!!

http://alinafrolund.blogg.se/2011/march/varning.html

LÄS GÄRNA KOMENTARERNA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0