6 augusti - inte nöjd

har varit i skolan i dag, natten har inte alls varit jobbig slutade hosta efter jag tagit samarin!

 skolan var ok, var inte med på idrotten eftersom jag har sån hosta och blir bara jobbigare om jag anstränger mig. Efter skolan hämtade sussi mig, ska käka strax sen till farfar och fira jenna som fyller 11 år, efter det vidare till farmor. Blir inge stall för min del i dag, hade tänkt dra dit i mon om jag hinner och rida lektion. Ska även färga håret i morron svart först tror mitt rakade också får bli svart, de blir bäst så!

Men nu ska jag gå och käka hamburgare,tjiing

 
söt meja



Kommentarer
Postat av: wilma grönberg

Hej! har du några bilder på mej och pralin från gällivare? :)

2011-09-06 @ 17:42:11
URL: http://wilmagroonberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0