28 september - halens

hej! ingen skola i dag, hade först sovmorgon till halv 11 och när man kommer dit har vi ingen engelska och halv 1 har vi svenska sen slutar vi för dagen, men jag gick hem för dagen! 9:an är rätt nice! ännu i alla fall.

Idag har jag hunnit umgås med emma o hanna, städa lite i mitt rum och en massa andra även tvättat lite av mina kläder, skulle ha us möte vid 5 men rider ju 6 så de sket sig, hunnit kolla lite matte eftersom vi har matte prov i mon och jag kommer ju inte fatta ett piss. Snart kommer jonni min piga hit och vi ska se jag saknar dig och sen ska vi väl bara prata igenom mellan himmel o jord som vi inte gjort på veckor!

Mina halens bhar har kommit så i mon tänkte jag gå o hämta ut dom, kanske mitt tangentbord o mus kanske också hunnit komma hoppaas! men nu avrundar jag och börjar bädda sängen till jonni kommer och tänder lite ljus för de är mysigt när man har en film kväll, popcorn är de enda som saknas!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0