27 - september

hej! finns inge ännu att skriva, har hunnit med en massa saker i dag eller en massa och massa men varit i stallet och kollat hoppgrupperna och sen pluggat kemi, vissa har ju sovmorgon till halv 11 i mon och slutar 3 timmar senare! chill, nian är rätt så chill ännu hehe

I mon ska jag på svåra frågor för am-prove och om ja hinner ska ja och rida lektion men tror inte jag hinner, annars ska ja plugga matte för har matte prov på torsdag. Men de är inte nödvändigt att plugga bara jobba lite grann boken. I mon får vi även en ny kille till våran klass, de lär bli spänande!

Men nu ska jag sova bara spela lite wordfeud! alla som har de och spelar de adda mig ; jenniferwettainen


sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0