13 september - finns ju fan ingen rubrik att ha

gårdagen tillbringade jag med ronja,elin,hanna en sväng och sen i stallet ända till 10 pågrund av kvälls fodrign. Sen bara hemma framför datan i 1,2 timmar sen sova.

I dag tillbringade jag dan i skolan ända till halv 4, sen till mamma och chilla lite och sen därifrån till elin. For hem vid halv 10 eller nått och nu har jag precis duschat och tänkte lika att blogga lite sen sova. Har ingen som helst aning om vad jag ska blogga om, om jag ska sluta eller fortsätta för just nu känner jag att de finns inge att skriva i den hära bloggen! den suger ju verkligen.

Imon ska jag på stan en sväng och köpa dom där legginsen som ja la undan i går och glömde hämta dom i da, hehe mitt minne är inte bra alltså. Sen ska jag hem o plugga lite se får vi se vad kvällen återstå med, men de ser jag ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0