nudlar är segt

nu ska jag koka nudlar, sen ska jag duscha. Har varit hurtbulle varit o gått med jimbo o jenna runt kvarteret och de kändes jävligt bra och skönt att gå i regnet. I mon kommer farfar mest troligen hem, farfar <3
Men nu ska jag gå och hålla koll på mina nudlar så jag inte failar, har failat ett antal gånger när det handlar om mat, men jag är ändå lika grym för de !

Håller på att söka ett nytt skal till min telefon för det jag har nu är helt paj, och jag vill ha ett snyggt men funderar på att köpa ett angry birds skal för dom är sjukt coola!

Har även återställt min telefon så har inte en enda kontakt o nummer och inge spel o ingeting finns kvar! nu är den snabb och hoppas jag får dom nyaste programvaran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0