nöjd,kort & lugg

hej ! har inte hunnit med att blogga nånting i dag, full planering. Hunnit gör ca 10 saker, hunnit hänga med sara och dom för att sara fyllde år! världens bästa sara åhult, hehe
Hann även med att hänga med min saknade vän jonni nån timme och prata om allt mellan himmel och jord! nice, hunnit svänga lite med soffi och marvin vi chillade bara på statoil, sen har jag även hunnit klippa mig och det blev lugg och kortare skönt! och mycket tunnare också, bjuder på nån bild i mon eller så.

Vi har äntligen fått lov och det känns toppen, undra vad hela lovet kommer att bestå av. Sönda ska jag i alla fall ta hand om asse och det känns okej har inte varit i stallet på en vecka, så det bästa att hälsa på nu! har även innan lovet hunnit göra klar svenskan som man skulle lämna in i dag men man fick göra till efter lovet om man vela, men jag gjorde klar den i dag. Sen även so som också skulle vara inne i dag och om den inte var det fick man ig i religon så det känns toppen!!

Men nu ska jag skicka i väg ett sms till emmsi och fråga henne vad hon gör osv, och sen ska jag slå på new moon. Kollade 1:an i går och är sjukt taggad tills den 4 kommer!! hehe ska bli så kul, ska gå på bio troligen med jonni,elin,katti % emma? och min jullan <3 hehe många och kul.

Men nu ska jag göra nått heftigt, puss!



Therese som klippte mig, var hel grym! hon gjorde precis som jag vela ha de, men skulle först inte klippa lugg men hon tyckte det och det känns toppen att göra nått annat med sitt hår hehe !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0