när jag går ner

hej! skolan har varit bra, vi har haft 3/4 lektioner och varit på svenne teater och den var rätt så bra tycker ja. Mamma for just o jobba skulle på nå svåra frågor men mamma tycker ja ska ha en ensam lektion för kristina, för då lär ja mig bättre. Så jag lyssnar på mammas råd!

väntar på att emma ska bli klar så vi kan göra nått, har massa o berätta om en grej som ni får veta längre fram när de är klart hur de blir. Mamma har i alla fall varit handla och jag har varit snäll och packat upp varorna söt som ja är! Min efterlängtade tangentbord o mus har äntligen kommit så nu blir de att hämta ut de i veckan + mina underkläder som också kommit. Men har inte mycket mer och berätta så vi hörs


finns nog ingen sötare bild än denna! den står på första plats i sötaste bilderna

Kommentarer
Postat av: julia

finaste blå <3

2011-10-06 @ 17:25:56
URL: http://juliazedig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0