någon som är en loser

har inte haft nått att dela av mig här, har inte det nu heller men måste göra nått haha. I går umgicks jag med soffi och en massa andra också, det var kuligt! vi hade grymt roligt skratt och allt annat! I dag blir det väl samma, på torsdag drar jag till luleå med min bästa vän och shoppar!! ska försöka höra om någon annan är sugen på att hänga med, för skulle vara grymt kul om man åkte några stycken, soffi är hemma och fixar sig snart ska jag klä på mig och fixa mig har bara myst på hela morgonen, åt precis upp min tacotallrik middagen från i går.

I går tillbringade jag även nån timme i stallet också med den finaste och det var grymt kul det också! Men nu ska jag avrunda här och gå och klå på mig, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0