klagomål blir alltid bra

kommit hem från skolan vid halv 2, vi fick sluta redan 1 eftersom vi gjorde något cp prov som inte tog på betygen och vi fick skriva precis vad vi vela! de handlade om judendom.. jag svarade i alla fall på alla frågor och sen så stack ja hem till emma och pappa hämtade mig därifrån.
Vi har även haft i dag glosförhör, har haft glosförhör sen 2,3 typ och jag har de även än i dag. Men de gick bra kunde dock inte alla med ää.

har även hunnit ladda telefonen med lite bra musik, så nu kan ja lyssna på lektioner!

Sen har vi haft idrott, och där lyckades jag få en boll i skallen av ermin för jag drömde mig bort! och svenskan läste jag och linnéa högt, de var trevligt! sen var de inte världens bästa mat men den dög och gick o äta.
Men nu ska jag platta håre och sen ska jag på dollar med ronjis, och sen vet ja inte om hon ska nånannanstans, de ser ja ju. Ska även till stallet i dag igen, sen måste ja ringa o prata med mamma om en massa saker, om mina skor, epor & kristina! de blir en stressig dag.

Men ni får säkert nått till inlägg senare ( ursäkta mina stavfel!)
men är inte bäst på att stava, men skit samma stör ni er på de så behöver ni inte läsa! hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0