hästar blir jobbigt i slutänden

Vaknade vid 11 i dag av att jag tog i min godisburk så den for i golvet klev upp chilla lite o var o kolla fb, spelade spel på telefonen. Så ringde soffi efter ett tag då jag hade tänkt gå o sova ett tag för jag var fortfarande trött men så blev de inte liftade med dom till stalle hade nån 2 timmars knatte med 10000 barn! fick även saft o bulla och de var lätt värt de var super gott + en sprabanken nord t-shirt som är orange och den är super stor o skön.

mockade efter jag var klar åt asse o fyllde hö, hjälpte även jullan lite och efter de for vi till henne och så lite film och sen drog jag hem för att maten var klar, och nu ska jag alldeles strax duscha o sen umgås med katti om jag orkar, för de är superkallt ut och har ingen lust att gå utan för dörren, eller så blir de bara en hemma kväll och ta de lungt framför nån film eller så.

Men nu måste jag skynda mig i duschen om jag ska hinna göra nått, ska även i mon till stallet och ta hand om asse än en dag! efter de eller före de ska jag följa med jullan när hon ska göra uppkörningen. Kommer i håg när jag skulle göra den hur nervös o ivrig jag var när jag skulle göra den! men hon är ju grym på att köra så hon behöver inte oroa sig för nått!

minminminminminminmin <33



Kommentarer
Postat av: världensbästa

Om du inte har någonting att göra i morgon, så kan du ju alltid slå en plingeling till mig! och sen vill jag bara säga att jag läser din blogg varje dag, den är nå jävulskt awsome! mvh din vän ♥

2011-10-08 @ 22:53:06
URL: http://eelinmariee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0