dålig rubrik

har precis käkat en macka, ska försöka få tag på min syster så vi kan fara och handla till tacosen som vi ska göra här hos mamma mums! har inte varit i skolan i dag, hade huvudvärk och mådde illa i morse, så hoppade över en dag och det var super skönt! men nu även fast jag har huvudvärk och är jätte sjukt så ska jag till skolan, 3 dagar har jag varit borta sen vi började och det är alldeles för mycket för mig! känner mig jävligt lat och allt det där så nu slutar jag tönta och sattsar järnet kan jag ju säga!

har lagt in lite bilder från min kamera, på ljufur och dressyrtävlingen. Så alltid ligger ute på facebook, och kommer ta bort allt därifrån snarast! för tycker det är för mycket, ska även försöka rensa kameran på en massa bilder jag redan lagt in och ut. Så kameran ska vara tom, min dator med! måste även köpa en hårddisk som jag kan ladda med massa bilder på, för det är jävligt skönt att inte behöva ha massa onödiga bilder på min dator.

Julen närmar ju sig, så ska börjar fundera vad jag vill önska mig i julklapp! vet en hel del redan, jag längtar bara tills det blir julafton & nyfår och allt det där mysiga som man gör under julen, att pynta tillexempelt ! jag ska pynta i stallet för fullt och hemma !
jag är ju en person som älskar att pynta och städa, men städa blir jag bara irriternade på när det är stöckigt(stavning?) men själv kan jag stöcka som en dåre och blir bara sur när mitt rum är up och ner som det just nu känns som att de är! haha

men nu tänkte jag bjuda på nån random bild på ljufur! puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0