blond nästa!

kommit hem från skolan redan 1 i dag, eftersom vi inte hade nå kemi eller musik andra gruppen hade musik så skönt att sluta 1. Snart kommer jossan så vi ska på stan sen ska hon komma till mig och hjälpa mig med min so uppgift. Så hoppas jag blir klar i dag men det tror jag inte för det tar så länge attgöra den, för det är så mycket!
det är som ett hemma prov, vi får fuska vi får andvända dator vi får ta hur mycket hjälp vi vill! rätt så nice.

på fredag ska jag till frissan och fixa mitt hår, ska slinga det i dag och i mon, så hoppas det blir nå fint av det men slitet kommer det då att vara! men klipper ju mig ändå på fredag så får se hur jag ska klippa mig, något nytt kanske?

planer på att bli blond igen, om jag inte stoppar limmat löshår i håret i mörkbrun färg då, men det är så dyrt men snyggt är det! annars blir jah blond och köper klipps löshår. Men planer finns ju, men kan ju hinna ändra mig några hundra gånger! sen funderar jag på att klippa sidecaten igen, men vill ju att det ska växa ut men det står ju åt alla håll så jag får ju se!



i går inhandlade jag en ny ögonbryns penna en mycket mörkare och ett slingpaket! och i dag ska jag på stasn en sväng med jossan få se vad jag hittar då! ska kola nå nya skor som jag kan ha nu. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0